Po druhé rodičovské dovolené jsem dlouho hledala zaměstnání, až se objevil inzerát v regionálních novinách na místo asistentky realitní kanceláře. Odpověděla jsem, poslala svůj životopis a absolvovala pohovor s mnoha dalšími uchazeči. Ještě dnes mi v uších zní telefonát, kdy mi bylo oznámeno, že jsem byla na tuto pozici vybrána právě já.
V realitní kanceláři Triga reality pracuji od roku 2010 na pozici asistentky vedení společnosti a jejich makléřů, zajišťuji celkový chod kanceláře a všichni se na mě spoléhají.
Plná elánu a nadšení jsem si říkala, že toto bude podobná práce, jakou jsem zastávala v předešlém zaměstnání v nedalekém autobazaru, kde jsem pracovala jako asistentka prodeje nových a ojetých automobilů. Ovšem realita byla jiná. Prodej a nákup nemovitosti a vše, co se k němu pojí, je zcela odlišný a daleko složitější proces, než prodej a nákup automobilů. Vyžaduje mnohem více odborných znalostí jak z oboru práva, psychologie, marketingu, tak i velký důraz je kladen na preciznost a neustálé další vzdělávání.
Ze své pozice se sice neúčastním přímého obchodního jednání s klienty, které je častokrát velmi náročné a složité, ale připravuji pro ně veškerou nezbytnou dokumentaci od samotné prvotní prohlídky nemovitosti až po její konečné předání. Postupem času jsem se vypracovala a nyní specializuji se na přepisy energií a zprostředkovávám pronájmy.
Za pomoci svých kolegů a podpory rodiny, svou trpělivostí a pečlivostí, neustálým sbíráním nových informací a zkušeností, dnes můžu říci, že jsem získala pro mě zcela nový a široký rozhled v oblasti nemovitostí, ale stále je co se učit a zdokonalovat.
Od práce a celodenního shonu se ráda odreaguji na kurzech Jógy, procházkou v přírodě nebo relaxací u bazénu.
„Celý život se člověk musí něčemu učit“, toto neustále tvrdím i svým dětem.
Těším se, až Vás přivítám svým úsměvem v naši kanceláři.